چه عواملی باعث ادم در پاها برای مرحله بیماری 3 کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه عواملی باعث ادم در پاها برای مرحله بیماری 3 کلیه

علائم شایع مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چه عواملی باعث ادم در پاها برای مرحله 3 بیماری ادم RenalEl یا تورم در پا است. اگر چه این علائم در اغلب موارد دردناک نیست، بیماران هنوز هم به توجه به این síntoma.Por لازم است برای پیدا کردن علت زمینه ای از ادم، و پس از آن بیماران می توانند گزینه درمانی مناسب دریافت کنید.

به طور کلی، ادم با احتباس مایعات و سدیم همراه است. در مرحله 3، بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه از دست داده است. تابع اصلی کلیه است برای حذف مایع بیش از حد، به طوری که مایع اضافی را حفظ در بدن زمانی که کلیه ها آسیب می بینند. به عنوان مایع اضافی تجمع در پاها، ادم در پاها به راحتی به نظر می رسد.

اگر مرحله 3 بیماری کلیه است که توسط گلومرولونفریت، که ممکن است با از دست دادن پروتئین همراه ایجاد می شود. از گلومرول آسیب دیده، آنها قادر به نگه داشتن مواد مفید پروتئین از جمله بدن با موفقیت نیست. نشت به عنوان پروتئین بیش از حد در ادرار، پروتئین پلاسما کاهش فشار اسمزی. این باعث می شود برای حفظ مایع اضافی در اندام تحتانی.

همانطور که در بالا ذکر شد، احتباس مایعات و نشت پروتئین دو از علل منجر به ادم در پاها برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. اگر کنترل موثر نیست، مایع اضافی حتی می توانید در ریه ها جمع آوری، باعث تنگی نفس، اشکال در تنفس، و یا عوارض بالقوه mortales.Desde این نقطه، بیماران باید درمان برای کنترل مشکلات خود فعالانه شرکت کنند.

اول، بیماران باید مصرف خود را از مایعات و سدیم را محدود برای کاهش این problema.Si لازم، به شما توصیه به خوردن ادرار آور، مهار کننده های ACE، روند، ARBs، یا سایر داروها برای از بین بردن تورم خود را. اگر آن را با از دست دادن پروتئین ایجاد می شود، بیماران همچنین باید متوجه پروتئین با کیفیت بالا فوق العاده، اما مقدار کل باید محدود شود. برای اثرات درمانی بهتر، برخی از طب گیاهی چینی است که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی نیز باید تجویز شود.

که برای تعیین مواد مخدر برای مدیریت ادم خود را در پاها مفید هستند، شما می توانید از دکتر آنلاین کمک بخواهید.





:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: